Lapua

KIRVESMIES

Paikkakunta: , , , , ,

Haemme asiakkaillemme rakennustyömaille Seinäjoen talousalueelle useampaa KIRVESMIESTÄ.

Työt tapahtuu uudis- ja korjausrakennustyömailla. Rakennusmies on rakennustyömaan moniammattilainen, jonka tehtävät talonrakennuksessa vaihtelevat laidasta laitaan. Käytännössä tehtäviin voivat kuulua lähes kaikki talonrakentamisen työt.

Edellytämme:
– Voimassa olevaa työturvakorttia
– Työkokemusta
– Ammattimaista asennetta
– Joustavuutta työaikojen suhteen
– Suomenkielen osaamista

– Maalaustaito ja henkilönostimen käytön osaaminen katsotaan eduksi

Tarjoamme:
– Vaihtuvaa työympäristöä
– Kilpailukykyistä palkkaa
– Mahdollisuutta kehittyä rakennusalan muissakin tehtävissä

Auton omistaminen katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätön. Mikäli olet etsimämme henkilö, otathan ripeästi yhteyttä, sillä työt alkavat nopealla aikataululla.

Lähetäthän hakemuksesi osoitteeseen saku.ojala@avaprorent.fi tai http://www.avaprorent.fi/hakemus/

SIIVOOJA LAPUA

Paikkakunta: , , ,

Etsimme asiakkaallemme Lapualle siivousalan tekijää. Työ pitää sisällään perussiivoustöitä kotisiivouksen parissa kuten peruspesua, ikkunoiden pesua yms. Töitä tehdään useissa eri asiakaskohteessa, joten ajokortti ja oma auto tulee löytyä. Työaika vaihtelee, mutta on pääsääntöisesti päivällä ja arkena tapahtuvaa.

Edellytämme työntekijöiltämme ennen kaikkea luotettavuutta, joustavuutta ja valmiuksia toimia itseohjautuvasti. Aikaisempi työkokemus ja hyvä siivoussilmä ovat plussaa, mutta näissä hommissa asenne ja motivaatio ratkaisevat!

Mikäli haluat aidosti osallistua tähän avoimena olevaan työpaikan rekrytointiin niin jätäthän hakemuksesi pian joko saku.ojala@avaprorent.fi tai https://www.avaprorent.fi/hakemus/

Avoimena oleva työpaikka täytetään heti sopivimman ehdokkaan löydyttyä. Kutsumme haastatteluun hakemusten perusteella.

Hanna Räty

Palvelupäällikkö