AVA ProRent Oy on osa AVA Finland konsernia. Siihen kuuluvat myös AVA Tili Oy, eMatic Oy sekä AVA Pro Capital Oy.

AVA ProRent Oy on henkilöstöpalveluyritys joka palvelee yrityksiä perinteisessä työvoimanvuokrauksessa, suorissa rekrytoinneissa sekä ulkoistamiseen liittyvissä TA-järjestelyissä. Tarjoamme osaajia mm. toimistotyöhön, terveydenhuoltoon, puhtaanapitoon, teollisuuteen, kuljetukseen, logistiikkaan, ravintola-alalle sekä rakentamiseen.

Kun vuokraat henkilön töihin kauttamme, huolehdimme puolestasi henkilöstöön liittyvät asiat, kuten palkanmaksun ja lain vaatimat ilmoitukset. Meille voi antaa toimeksiannon myös vakituisen henkilöstön rekrytoinnista. Säästääksemme asiakkaan aikaa, etsimme valmiiksi sopivat henkilöt ja valitsemme heistä parhaimmat kuhunkin työtehtävään. Asiakas voi halutessaan osallistua rekrytointiin myös itse. Haastattelemme ja kartoitamme henkilörekisteriämme varten jatkuvasti motivoituneita työntekijöitä. Siksi tunnemme hyvin heidän asenteensa ja vahvuutensa.

Noudatamme toiminnassamme henkilöstöpalvelualan työvoiman vuokrausta koskevia yleisiä sopimusehtoja. Tekijämme on vakuutettu tapaturmien varalta If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:ssä ja työterveyshuolto on järjestetty Suomen Lääkäritalo Oy:ssä.

Kyky reagoida työmarkkinoiden muutoksiin on mielestämme yritysten elinehto ja vuokratyövoima täydentävänä resurssina on sekä järkevää että kustannustehokasta.

Luotamme vahvasti siihen, että yhteydenottonne voi olla pitkän ja tuloksellisen yhteistyön alku.