SIIVOOJA SEINÄJOKI

Paikkakunta: ,

Haemme asiakkaallemme reippaaseen tiimiin SIIVOOJAA. Työmäärä on 50-100 tuntia kuukaudessa. Työtuntimäärä vaihtelee myös asiakkaiden tarpeiden mukaan. Työt alkaa mahdollisimman nopeasti. Työntekijä perehdytetään työtapoihin ja kohteisiin. Työt tehdään pääsääntöisesti arkena ma-pe kello 7.00-16.00 välisenä aikana. Työ koostuu koti- ja toimistosiivoustöistä (myös ikkunanpesut). Työkohteet sijaitsevat pääsääntöisesti Seinäjoen talousalueella.

Työntekijältä vaaditaan ajokorttia, sosiaalisuutta, tarkkuutta, luotettavuutta, oma-aloitteisuutta sekä reippautta. Työt on hoidettava aikataulujen mukaan ja työnjäljen on oltava erinoimaista.
Työntekijä tulee työskentelemään yleensä työparin kanssa. Työntekijällä on käytössään yrityksen oma auto. Työkokemus alalta katsotaan suureksi eduksi, mutta tärkeintä on oma asenne.

Mikäli tunnistit itsesi niin lähetä hakemus joko  saku.ojala@avaprorent.fi  tai http://www.avaprorent.fi/hakemus/

Täytämme avoimena olevan paikan heti sopivan tekijän löydyttyä.

Kutsumme ehdokkaat haastatteluihin hakemusten perusteella.