RAVINTOLATYÖNTEKIJÄ

Paikkakunta:

Etsimme asiakasyrityksellemme Seinäjoelle reipasta ja palvelualtista ravintolatyöntekijää. Työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti kello 10-21 välille. Työtunteja on noin 80-140 kuukaudessa.

Sinulla on anniskelupassi ja hygieniapassi suoritettuna sekä olet halukas oppiman uutta. Alakohtainen koulutus ja kokemus sekä hyvä paineensietokyky ja rahan käsittelytaitoa katsotaan eduksesi. Odotamme sinulta positiivista ja innostunutta asennetta työntekoon sekä myyntihenkisyyttä. Osaat huolehtia asiakastyytyväisyydestä omalla toiminnallasi, niin itsenäisesti kuin osana tiimiä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn positiivisessa ja iloisessa työympäristössä. Tilaisuuden kerryttää omia taitojasi asiakaspalvelijana. Käytännönläheisen perehdytyksen sekä innostavan työtiimin tuen koko työskentelysi ajan.

Tunnistitko itsesi?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi joko osoitteiseen saku.ojala@avaprorent.fi tai http://www.avaprorent.fi/hakemus/

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Kutsumme haastatteluihin hakemusten perusteella.