RAKENNUSMESTARI

Paikkakunta: , , ,

Haemme asiakkaallemme RAKENNUSMESTARIA.

Kelpoisuutena on rakennusmestarin tai rakennusinsinöörin koulutus. Eduksi katsomme vähintään kolmen vuoden kokemuksen talonrakennusten peruskorjaus- ja uudisrakennuskohteiden työnjohdosta tai valvonnasta sekä kyvyn itsenäiseen työskentelyyn.
Eduksi katsomme myös toimimisen talonrakennuskohteissa vastaavan mestarin tehtävissä tai valvojana, taloteknisten järjestelmien tuntemuksen ja kokemuksen hankintojen kilpailuttamisessa.

Tehtäviin kuuluu uudisrakennusten ja peruskorjausten rakennuttaminen ja valvonta sekä remonttien, muutostöiden ja vuosikorjausten työnjohto ja valvonta. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa. Tämän lisäksi edellytämme sinulta B-ajokorttia, jotta pääset tarvittaessa liikkumaan ongelmitta yrityksen työmaiden välillä. Työkohteet sijaisevat pääsääntöisesti Etelä-Pohjanmaan alueella. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Mikäli tunnistit itsesi niin jätä hakemuksesi osoitteeseen saku.ojala@avaprorent.fi tai http://www.avaprorent.fi/hakemus/ mahdollisimman pian, sillä haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä. Avoin työpaikka täytetään heti sopivan työntekijän löydyttyä.

Mahdolliset tiedustelut mielellään sähköpostitse.