MUUTTAJA

Paikkakunta: ,

Haemme asiakkaallemme muuttoporukkaan MUUTTAJIA Seinäjoen talousalueelle.

Muuttajan tehtävät koostuvat monipuolisista yritys- ja kotimuuttotehtävistä sekä kalusteasennuksista. Muutot toteutetaan eri kokoisissa tiimeissä. Pääset haastamaan itseäsi fyysisissä haasteissa sekä tuottamaan asiakkaalle mielekkään palvelukokonaisuuden.

Oletko hakemamme henkilö?

Odotamme sinulta asiakaspalveluhenkistä asennetta sekä valmiutta kokeilla omia rajojaan. Olet järjestelmällinen tiimipelaaja, joka ei pelästy kiirettä tai suuria kalustemääriä. Haluat päästä kehittämään itseäsi ja pystyt tekemään fyysistä työtä. Puhut sujuvaa suomea ja haluat varmistaa turvallisen tekemisen työssäsi. Sinulla tulisi olla vähintään B-luokan ajokortti.

Työkohteet ovat vaihtelevia, kuten myös työpäivät. Työpäivän pituus vaihtelee 4 ja 12 tunnin välillä, joten toivomme, että olet joustava ja ymmärrät alan lainalaisuudet. Myös asiakaspalvelutaidot ovat todella tärkeässä roolissa, koska tiimi pitää huolta muuton tilaajan tärkeistä ja henkilökohtaisistakin tavaroista. Odotamme lisäksi tarkkuuta, ripeyttä ja positiivista asennetta.

Katsomme eduksi, jos sinulta löytyy aikaisempaa kokemusta muuttotyöstä sekä työturvallisuuskortti.

Tarjoamme sinulle muuttajana joustavan erikseen töihin kutsuttavan työsuhteen sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi monipuolisissa tehtävistämme.

Oletko muuttoporukkamme uusin jäsen? Hakemuksen voit täyttää nettisivuillamme http://www.avaprorent.fi/hakemus/

Lähetäthän hakemuksesi nopeasti, sillä haastattelemme ehdokkaita koko hakuajan ajan ja täytämme työpaikat heti sopivien ehdokkaiden löydyttyä.